Työmme asiakkaidemme kehityksen edistämiseksi
Processpumparin vastuullisuustyö tuottaa suurimman hyödyn yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Panoksemme kestävään kehitykseen
Panostuskohde K7
Asiakkaiden ja kuluttajien tietoisuuden lisääminen
Menestyneet asiakkaat
Saavutamme menestystä asiakkaidemme kautta. Luomme suurimman hyödyn osallistumalla asiakkaidemme kehitykseen. Osaamisellamme ja sitoutumisellamme varmistamme, että tarjoamme asiakkaillemme parhaat edellytykset saavuttaa tavoitteensa.

Kestävän kehityksen tavoitteet
- CSI > 90 %
- Kasvattaa niiden asiakkaiden osuutta, joille kestävä kehitys on tärkeä osa hankintaa sen sijaan, että keskittyisivät hintaan.
- Vuonna 2022 tunnistaa 20 asiakasta, joilla kestävä kehitys on tärkeä osa hankintaa.
- Vuoden 2023 aikana on tunnistettava kaikki asiakkaiden näkemykset kestävästä kehityksestä. Kohdeasiakkaitamme ovat ne, jotka uskovat kestävän kehityksen olevan strategisesti tärkeää.

Aktiviteetit
- Päästä varhaisessa vaiheessa mukaan asiakkaan projektiin, jotta kohteeseen saadaan paras mahdollinen ratkaisu kestävän kehityksen näkökulmasta.
- Laatia esityksiä, tarjousmalleja, työkaluja ja sisäistä tietoa tunnistaaksemme asiakkaiden haasteet ja motivoidaksemme kestäviä ratkaisujamme.
- Koulutamme ja kehitämme henkilöstöämme, jotta voimme saada asiakkaamme tietoisiksi kestävän kehityksen tarpeista ja ratkaisuista.

Luodut arvot
- Sitoutuneet ja hyvinvoivat työntekijät
- Osaamisen kehittäminen
- Vähentynyt energiankulutus
- Pienempi CO2-jalanjälki
- Pidempi käyttöikä ja luotettavuus (MTBF)
- Kestävä talous asiakkaillemme
- Processpumpar Norden kannattavuus
